Avond voor vertrek - Reisverslag uit Vriezenveen, Nederland van antje vink - WaarBenJij.nu Avond voor vertrek - Reisverslag uit Vriezenveen, Nederland van antje vink - WaarBenJij.nu

Avond voor vertrek

Door: antje

Blijf op de hoogte en volg antje

15 Januari 2013 | Nederland, Vriezenveen

Heb nog een hele goede avond gehad , lekker gegeten op zijn Italiaans wijntje er bij ,Samen met Silvana Lotte Stevan en Cobie
Nog even met mijn nieuwe buurvrouw een heerlijk glas wijn gedronken lekker gekletst , ze was onder de indruk van mijn aankomende reis , Kom ik thuis is het hier muisstil Cobie licht al lekker op bed , en gelijk heeft ze , zij moet ook om 5 uur op .
Heb best zin om te gaan , Spanning stijgt
Zo daar zit ik dan gepakt en bezakt ,klaar om te gaan..
Alles nog even langs gelopen ,niks vergeten hoop ik , nou ja kan gewoon kopen wat ik alsnog vergeet .
papieren klaar oke ,Jes
Nu de laptop inpakken ,en slapen
Morgen vlieg ik om 11.35 richting Tel Aviv aankomst 17.15
dan met de bus richting Jeruzalem , vermoedelijk aankomst half 9 .
Ben benieuwt hoe het zal gaan ..
wens jullie allemaal veel lees genot en tot horens..!!

Nog enkele uurtjes slapen , 5 uur gaat de wekker ,