Avond voor vertrek - Reisverslag uit Vriezenveen, Nederland van antje vink - WaarBenJij.nu Avond voor vertrek - Reisverslag uit Vriezenveen, Nederland van antje vink - WaarBenJij.nu

Avond voor vertrek

Door: antje

Blijf op de hoogte en volg antje

15 Januari 2013 | Nederland, Vriezenveen


Heb nog een hele goede avond gehad , lekker gegeten op zijn Italiaans wijntje er bij ,Samen met Silvana Lotte Stevan en Cobie
Nog even met mijn nieuwe buurvrouw een heerlijk glas wijn gedronken lekker gekletst , ze was onder de indruk van mijn aankomende reis , Kom ik thuis is het hier muisstil Cobie licht al lekker op bed , en gelijk heeft ze , zij moet ook om 5 uur op .
Heb best zin om te gaan , Spanning stijgt
Zo daar zit ik dan gepakt en bezakt ,klaar om te gaan..
Alles nog even langs gelopen ,niks vergeten hoop ik , nou ja kan gewoon kopen wat ik alsnog vergeet .
papieren klaar oke ,Jes
Nu de laptop inpakken ,en slapen
Morgen vlieg ik om 11.35 richting Tel Aviv aankomst 17.15
dan met de bus richting Jeruzalem , vermoedelijk aankomst half 9 .
Ben benieuwt hoe het zal gaan ..
wens jullie allemaal veel lees genot en tot horens..!!

Nog enkele uurtjes slapen , 5 uur gaat de wekker ,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vriezenveen

antje

Hallo ik ben Antje vink Ben in voorbereiding om naar Israël te gaan . heb vandaag een sluitend gesprek gehad en mag uitzien naar de reis . die volgende week gepland is , vind het erg spannend allemaal .. Wil jullie langs deze weg graag op de hoogte houden , van wat ik daar ga doen en wat ik allemaal meemaak . De eerst zegen is al binnen ..nu nog enkele dingen regelen . voor vertrek .. Gaan jullie mee op deze ontdekking's reis ... Shalom Antje

Actief sinds 08 Jan. 2013
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 21744

Voorgaande reizen:

08 Januari 2013 - 28 Maart 2013

Israél

Landen bezocht: