ziekenhuis - Reisverslag uit Holon, Israel van antje vink - WaarBenJij.nu ziekenhuis - Reisverslag uit Holon, Israel van antje vink - WaarBenJij.nu

ziekenhuis

Door: Ilse de Jong

Blijf op de hoogte en volg antje

23 Februari 2013 | Israel, Holon

afgelopen dinsdag werd mijn mams (Antje) niet lekker, ze is door een huisarts naar het ziekenhuis gestuurd en opgenomen, wat er precies gebeurt is of aan de hand is is nog niet helemaal duidelijk.
ze kan niet goed meer lopen en valt telkens om naar links op 1 of andere manier is de connectie niet helemaal goed meer, morgen komt de fysio om te kijken wat hij kan doen, morgen krijgen we ook de uitslagen van de laatste scan, de co assistent heeft ze bekeken en zegt geen ernstige of grote dingen te zien de neuroloog gaat morgen kijken en bekijkt dan ook nog aderen in de hals en nek en naar aanleiding daar van word gekeken wat ze gaan doen en wanneer ze weer mag vliegen.

Coby (zus van Antje) en ik (dochter van Antje) zijn afgelopen donderdag deze kant op gevlogen, we verblijven in het tehuis waar mams werkt, zijn hier heel vriendelijk ontvangen, iedereen wil ons helpen wat heel fijn is, als ik meer weet dan zal ik het hier en/of op facebook posten.

groetjes Ilse

• 23 Februari 2013 - 19:18

Tineke:

Fijn je berichtje, Ilse! Ook super dat jullie daar zo goed opgevangen zijn! Hopen op goede berichten morgen en dat jullie allemaal zo spoedig mogelijk terug naar Nederland mogen vliegen!
    Dikke knuffel voor je moeder en lieve groetjes van mij, voor jullie allemaal!

• 25 Februari 2013 - 12:29

Gerrie:

Hoi ,Antje,Coby en Ilse.

De opluchting is enorm, was erg geschrokken........

Kus voor jullie en voor Antje 2

Gerrie