Woensdag ga ik vliegen - Reisverslag uit Almelo, Nederland van antje vink - WaarBenJij.nu Woensdag ga ik vliegen - Reisverslag uit Almelo, Nederland van antje vink - WaarBenJij.nu

Woensdag ga ik vliegen

Door: Antje

Blijf op de hoogte en volg antje

11 Januari 2013 | Nederland, Almelo

Woensdag is het dan zo ver.
Vertrek om half 11.35 van af Schiphol, aankomst Tel Aviv 17.10
Heb er zin in ..


Zo vandaag lekker druk geweest,Alle paperassen en papieren in mij dropbox gezet , leuk om te doen , straks lekker alles bij de hand als je onderweg bent .
Koffers uitgezocht , allerlei telefoon gesprekken gevoerd . nu nog even winkelen ..
Morgen 12- 01 mijn party voor mijn fam en vrienden , mooie combi natie met mijn verjaardag , en voor zondag nog even een High Tea met mijn dochters ..
Vanavond nog even lekker ontspannen met mijn vriendin , ik ga haar wel missen de komende tijd.

Het weer in Israël is wel een beetje veel sneeuw dus ook maar de winterkleding inpakken ..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almelo

antje

Hallo ik ben Antje vink Ben in voorbereiding om naar Israël te gaan . heb vandaag een sluitend gesprek gehad en mag uitzien naar de reis . die volgende week gepland is , vind het erg spannend allemaal .. Wil jullie langs deze weg graag op de hoogte houden , van wat ik daar ga doen en wat ik allemaal meemaak . De eerst zegen is al binnen ..nu nog enkele dingen regelen . voor vertrek .. Gaan jullie mee op deze ontdekking's reis ... Shalom Antje

Actief sinds 08 Jan. 2013
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 21783

Voorgaande reizen:

08 Januari 2013 - 28 Maart 2013

Israél

Landen bezocht: