Vandaag 9-01-2013 - Reisverslag uit Almelo, Nederland van antje vink - WaarBenJij.nu Vandaag 9-01-2013 - Reisverslag uit Almelo, Nederland van antje vink - WaarBenJij.nu

Vandaag 9-01-2013

Door: Antje

Blijf op de hoogte en volg antje

09 Januari 2013 | Nederland, Almelo

Vandaag even nog wat papieren doorgebladerd ,
verder lekker thuis geweest , even geslapen vanmiddag ,
de spanning stijgt .
Zit te wachten op mijn reisadvies voor Jeruzalem.
wat aantekeningen doorgelezen ..
Weerbericht van Jeruzalem SNEEUW,, bbrr , das iets minder .
Maar vol verwachting klopt ons hard ....................................
Vanavond nog even aan de studie Hebreeuws ,
Het zij maar losse woordjes maar het is een begin.
en het is ,,tov (Goed)

  • 10 Januari 2013 - 08:20

    Gerda:

    Hoi Antje
    Het duurde even voor ik op je site was.Het is waar ben jij nu en je had me waar ben je gestuurd.Maar gevonden.Het ziet er goed uit.Hoop dat je vandaag hoort wanneer je weg gaat.
    Gr.Gerda

  • 12 Januari 2013 - 18:19

    Annette:

    he hallo
    ja ik heb ook je site gevonden en ga je zeker volgen
    ik wens je GODS rijke zegen toe een hele fijne tijd toegewenst
    gr liefs annette

  • 14 Januari 2013 - 18:58

    Natasja:

    Hoi Antje,
    Ik zal je verhalen met grote belangstelling volgen!
    Wens je een geweldige, gezegende tijd toe!
    groetjes Natasja

  • 15 Januari 2013 - 15:56

    Truus:

    Ik wens je een hele fijne periode toe, Gods zegen en geniet met volle teugen, en tja wij hebben hier ook sneeuw dus dat zal niet veel verschillen. Ik ben nieuwsgierig naar je verhalen. Gr Truus en Henk

  • 17 Januari 2013 - 13:37

    Gerrie:

    Ben benieuwd lieverd,wacht op je verslagen,hoop dat je je laptop daar aangesloten krijgt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almelo

antje

Hallo ik ben Antje vink Ben in voorbereiding om naar Israël te gaan . heb vandaag een sluitend gesprek gehad en mag uitzien naar de reis . die volgende week gepland is , vind het erg spannend allemaal .. Wil jullie langs deze weg graag op de hoogte houden , van wat ik daar ga doen en wat ik allemaal meemaak . De eerst zegen is al binnen ..nu nog enkele dingen regelen . voor vertrek .. Gaan jullie mee op deze ontdekking's reis ... Shalom Antje

Actief sinds 08 Jan. 2013
Verslag gelezen: 620
Totaal aantal bezoekers 21753

Voorgaande reizen:

08 Januari 2013 - 28 Maart 2013

Israél

Landen bezocht: