Vol verwachting - Reisverslag uit Vriezenveen, Nederland van antje vink - WaarBenJij.nu Vol verwachting - Reisverslag uit Vriezenveen, Nederland van antje vink - WaarBenJij.nu

Vol verwachting

Door: Antje

Blijf op de hoogte en volg antje

14 Januari 2013 | Nederland, Vriezenveen

Zo het weekend is om . leuke dingen ondernomen met mijn dochters , die zijn overigens positief over de reis die ik ga maken .
Ik vertelde mijn klein dochter dat ik naar het land ging waar Jezus is geboren ,, zegt ze heel lief oma mag ik met je mee, vind ik ook wel leuk hoor ..

Vandaag de laatste dingetjes gekocht , toch wel leuk als je op reis gaat mag je van jezelf altijd leuke en lekkere dingetjes kopen ..
laptop up to death..

Ticket is geprint, koffer ingepakt, alleen nog de handtas .
maar dat gaan we morgen wel even doen ..
Vanavond nog even naar de kring waar ik van mijn reis mag vertellen en wat me beweegt om te gaan ,
verder morgen nog een relaxte dag .met een paar bezoekjes aan mijn aller beste vrienden..en vriendin .. Word vervolgt !!





Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vriezenveen

antje

Hallo ik ben Antje vink Ben in voorbereiding om naar Israël te gaan . heb vandaag een sluitend gesprek gehad en mag uitzien naar de reis . die volgende week gepland is , vind het erg spannend allemaal .. Wil jullie langs deze weg graag op de hoogte houden , van wat ik daar ga doen en wat ik allemaal meemaak . De eerst zegen is al binnen ..nu nog enkele dingen regelen . voor vertrek .. Gaan jullie mee op deze ontdekking's reis ... Shalom Antje

Actief sinds 08 Jan. 2013
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 21747

Voorgaande reizen:

08 Januari 2013 - 28 Maart 2013

Israél

Landen bezocht: