Vol verwachting - Reisverslag uit Vriezenveen, Nederland van antje vink - WaarBenJij.nu Vol verwachting - Reisverslag uit Vriezenveen, Nederland van antje vink - WaarBenJij.nu

Vol verwachting

Door: Antje

Blijf op de hoogte en volg antje

14 Januari 2013 | Nederland, Vriezenveen

Zo het weekend is om . leuke dingen ondernomen met mijn dochters , die zijn overigens positief over de reis die ik ga maken .
Ik vertelde mijn klein dochter dat ik naar het land ging waar Jezus is geboren ,, zegt ze heel lief oma mag ik met je mee, vind ik ook wel leuk hoor ..

Vandaag de laatste dingetjes gekocht , toch wel leuk als je op reis gaat mag je van jezelf altijd leuke en lekkere dingetjes kopen ..
laptop up to death..

Ticket is geprint, koffer ingepakt, alleen nog de handtas .
maar dat gaan we morgen wel even doen ..
Vanavond nog even naar de kring waar ik van mijn reis mag vertellen en wat me beweegt om te gaan ,
verder morgen nog een relaxte dag .met een paar bezoekjes aan mijn aller beste vrienden..en vriendin .. Word vervolgt !!